söndag 29 juli 2012

varberg 2012


 underbara sandra!
 superfin solnedgång.
solnedgångarna fotade vi som dårar!
 stranden.
 det blåste så himla mycket!


 vi var på fotbollsmatch. Varberg BOIS - Ängelholms FF. tyvärr förlorade varberg med 1-3, men grymt roligt ändå.
 ytterliggare en solnedgång.

vi var på en fårfarm & fikade. mys.
 vi fotade en heeeeeldel. även att mina batteridog & jag inte kunde fota på en/en halv dag så kom jag hem med ca. 1000 bilder.
hamnen.

bättre sent än aldrig..
varberg ägde! ett av mina absoluta favorit ställen, en underbar kompis, underbart väder, sol, bad & spanat efter killar. kunde knappast bli bättre. vi stannade en dag mer än vad vi hade tänkt, så härligt!
det bästa, men kanske knäppaste 'varbergs året'. pappa får ont i nacke/rygg & är tvungen att ligga på rummet 1 & ½ dag, mitt marsvin fick hänga med för att hon vägrade käka, mina kamerabatterier dog (har batterigrepp) & jag hade ingen laddare med mig.. 450 kr, poff borta. 
men det var så himla bra.

2 kommentarer: